گزارش تصویری| راه اندازی نسل چهارم اینترنت همراه اول در روستای درسن آباد
با پیگیری های مستمر دهیاری و شورای اسلامی روستا به منظور رفاه حال اهالی روستا BTS با تکنولوژی (۴G)در روستا راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای درسنآباد، اجرای تقویت دکل همراه اول در روستا و نصب ماژول 4G جهت دسترسی اهالی روستا به اینترنت پرسرعت همراه و آنتن دهی مناسب مشترکین صورت گرفت.
با فعال شدن این سرویس مشترکان همراه اول میتوانند از خدمات و امکانات اینترنت پرسرعت، امکان انتقال فایلهای حجیم و پرمحتواتر در مدت زمان کمتر، بهبود مدت زمان پاسخگویی شبکه و غیره استفاده نمایندبا فعال شدن این سرویس مشترکان همراه اول میتوانند از خدمات و امکانات اینترنت پرسرعت، امکان انتقال فایلهای حجیم و پرمحتواتر در مدت زمان کمتر، بهبود مدت زمان پاسخگویی شبکه و غیره استفاده نمایند.



انتهای پیام/







دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.