آخرین اخبار

گزارش تصویری| راه اندازی نسل چهارم اینترنت همراه اول در روستای درسن آباد

با پیگیری های مستمر دهیاری و شورای اسلامی روستا به منظور رفاه حال اهالی روستا BTS با تکنولوژی  (۴G)در روستا راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
05 شهریور 1399
799 بازدید
کد مطلب : 3414

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای درسن‌آباد، اجرای تقویت دکل همراه اول در روستا و نصب ماژول 4G جهت دسترسی اهالی روستا به اینترنت پرسرعت همراه و آنتن دهی مناسب مشترکین صورت گرفت.

با فعال شدن این سرویس مشترکان همراه اول می‌توانند از خدمات و امکانات اینترنت پرسرعت، امکان انتقال فایل‌های حجیم‌ و پرمحتواتر در مدت زمان کمتر، بهبود مدت زمان پاسخگویی شبکه و غیره استفاده نمایندبا فعال شدن این سرویس مشترکان همراه اول می‌توانند از خدمات و امکانات اینترنت پرسرعت، امکان انتقال فایل‌های حجیم‌ و پرمحتواتر در مدت زمان کمتر، بهبود مدت زمان پاسخگویی شبکه و غیره استفاده نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید