برگزاری آیین خشتگذاری آموزشگاه ۱۲ کلاسه سیدالشهدا(ع) در کهریزک
آیین خشتگذاری آموزشگاه سیدالشهدا(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه بخش کهریزک، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش منطقه کهریزک، زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بابایی بخشدار کهریزک، سرهنگ حیدری جانشین ناحیه حضرت روح الله(ره)، معینی رییس شورای اسلامی بخش، کلهر شهردار کهریزک، اصفهانی رییس آموزش و پرورش منطقه کهریزک، دیگر مسئولین، مردم و خیرین در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر انجام شد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، آیین خشتگذاری آموزشگاه سیدالشهدا(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه بخش کهریزک، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش منطقه کهریزک، زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بابایی بخشدار کهریزک، سرهنگ حیدری جانشین ناحیه حضرت روح الله(ره)، معینی رییس شورای اسلامی بخش، کلهر شهردار کهریزک، اصفهانی رییس آموزش و پرورش منطقه کهریزک، دیگر مسئولین، مردم و خیرین در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر انجام شد.
انتهای پیام/*
این مطلب بدون برچسب می باشد.

























































