آخرین اخبار

گزارش تصویری| تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک

به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک، از اعضای این شورا در بخش کهریزک تجلیل شد.

اشتراک گذاری
01 بهمن 1399
255 بازدید
کد مطلب : 6283

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش، در مراسمی که با حضور امین بابایی بخشدار کهریزک، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، علی کلهر رئیس شورای بخش کهریزک، محمدرضا افضلی نیا رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک و دیگر مسئولان در سالن جلسات شورای بخش کهریزک برگزار شد، از اعضای شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.