گزارش تصویری| پلمپ انبار نگهداشت دارو و مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در کهریزک
انبار بزرگ نگهداشت دارو و مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در کهریزک با حضور بخشدار کهریزک و عوامل گشت نظارتی شهرستان ری پلمپ شد.
اشتراک گذاری
20 شهریور 1399
439 بازدید
کد مطلب : 3787
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، در اقدامی بزرگ توسط بازرسان اتاق اصناف و با حضور بخشدار کهریزک، نمایندگان انتظامی، کارشناسان سازمان غذا و دارو و بازرسی فرمانداری ری، مجموعه ای از انبارهای متخلف در حوزه نگهداشت دارو و مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته با حکم قضایی پلمپ شد.






انتهای پیام/
این مطلب بدون برچسب می باشد.





دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.