برگزاری مانور روز بدون حادثه و آغاز طرح راهداری زمستانی بخش کهریزک
همزمان با فرارسیدن ۲۹ آبان ماه و گرامیداشت روز جهانی یادمان قربانیان حوادث ترافیکی مانور روز بدون حادثه و آغاز طرح راهداری زمستانی بخش کهریزک با حضور بابایی بخشدار کهریزک، امرایی عاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، زمانی مدیر راهداری و حمل و نقل جادهای شهرری و دیگر مسئولین در عوارضی آزادراه تهران قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، همزمان با فرارسیدن ۲۹ آبان ماه و گرامیداشت روز جهانی یادمان قربانیان حوادث ترافیکی مانور روز بدون حادثه و آغاز طرح راهداری زمستانی بخش کهریزک با حضور بابایی بخشدار کهریزک، امرایی عاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، زمانی مدیر راهداری و حمل و نقل جادهای شهرری و دیگر مسئولین در عوارضی آزادراه تهران قم برگزار شد.
انتهای پیام/*
این مطلب بدون برچسب می باشد.
























