برگزاری جلسه هماهنگی تعریض کمربندی دوم حدفاصل روستای درسنآباد تا کهریزک
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، پیرو برنامهریزی صورتگرفته پیرامون ایمنسازی نقاط حادثهخیز بخش کهریزک بمنظور کاهش تصادفات جادهای و پیشگیری از بروز تلفات جانی و مالی، صبح امروز جلسه هماهنگی اجرای پروژه تعریض کمربندی دوم حدفاصل روستای درسنآباد تا شهر کهریزک تشکیل شد . در این جلسه که به ریاست حسین گراوند سرپرست بخشداری […]
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، پیرو برنامهریزی صورتگرفته پیرامون ایمنسازی نقاط حادثهخیز بخش کهریزک بمنظور کاهش تصادفات جادهای و پیشگیری از بروز تلفات جانی و مالی، صبح امروز جلسه هماهنگی اجرای پروژه تعریض کمربندی دوم حدفاصل روستای درسنآباد تا شهر کهریزک تشکیل شد .
در این جلسه که به ریاست حسین گراوند سرپرست بخشداری کهریزک و با حضور نماینده اداره راهداری و حملونقل جاده ای شهرستان ری، محمدرضا معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، سرپرست واحد فنی عمرانی بخشداری ، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای درسنآباد برگزارشد، مباحثی درخصوص توافقات با مالک و هماهنگیهای لازمه برای اجرای پروژه مذکور مطرح گردید./
این مطلب بدون برچسب می باشد.



