آخرین اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی تعریض کمربندی دوم حدفاصل روستای درسن‌آباد تا کهریزک

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، پیرو برنامه‌ریزی صورت‌گرفته پیرامون ایمن‌سازی نقاط حادثه‌‌خیز بخش کهریزک بمنظور کاهش تصادفات جاده‌ای و پیشگیری از بروز تلفات جانی و مالی، صبح امروز جلسه‌ هماهنگی اجرای پروژه تعریض کمربندی دوم حدفاصل روستای درسن‌آباد تا شهر کهریزک تشکیل شد . در این جلسه که به ریاست حسین گراوند سرپرست بخشداری […]

اشتراک گذاری
26 اسفند 1402
292 بازدید
کد مطلب : 20511

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، پیرو برنامه‌ریزی صورت‌گرفته پیرامون ایمن‌سازی نقاط حادثه‌‌خیز بخش کهریزک بمنظور کاهش تصادفات جاده‌ای و پیشگیری از بروز تلفات جانی و مالی، صبح امروز جلسه‌ هماهنگی اجرای پروژه تعریض کمربندی دوم حدفاصل روستای درسن‌آباد تا شهر کهریزک تشکیل شد .

در این جلسه که به ریاست حسین گراوند سرپرست بخشداری کهریزک و با حضور نماینده اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای شهرستان ری، محمدرضا معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، سرپرست واحد فنی عمرانی بخشداری ، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای درسن‌آباد برگزارشد، مباحثی درخصوص توافقات با مالک و هماهنگی‌های لازمه برای اجرای پروژه مذکور مطرح گردید./

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.