۴ مرکز غیرمجاز در کهریزک پلمپ شد
تیم بازرسی دستگاه های نظارتی شهرستان ری امروز موفق به شناسایی ۴ مرکز غیرمجاز در بخش کهریزک شد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، تیم بازرسی دستگاه های نظارتی شهرستان ری امروز موفق به شناسایی ۴ مرکز غیرمجاز در بخش کهریزک شد که به دستور مقام قضایی حاضر در این گشت، مراکز شناسایی شده پلمپ و پرونده جهت پیگیری به مراجع قضایی تحویل گردید.
مراکز شناسایی شده غیرمجاز شامل محل دپوی کرم های مرطوب کننده دست و صورت و لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هویت و تقلبی، مراکز آلایش دامی غیر مجاز، سردخانه غیرمجاز و محل دپوی ادویه جات وارداتی غیرمجاز است.
گفتنی است در این بازرسی که با حضور لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری برگزار شده است، محمد ساری معاون قضایی بخش کهریزک، سرهنگ منصوری رئیس پلیس امنیت اقتصادی جنوب تهران، مهدی ملک پور نماینده فرماندار ویژه شهرستان ری، محمد رستگار رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری، حیدری نماینده غذا و دارو و تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری حضور داشتند.
انتهای پیام/
این مطلب بدون برچسب می باشد.





دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.