آخرین اخبار

گزارش تصویری| آیین افتتاح پروژه های بخش کهریزک در هفته دولت

آیین افتتاح پروژه‌های بخش کهریزک به مناسبت هفته دولت با حضور منصوری استاندار تهران، زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، برادری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران، محمدی مدیرکل دامپزشکی استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، بابایی بخشدار کهریزک، معینی رئیس شورای اسلامی بخش، کلهر شهردار کهریزک، قضاتلو شهردار باقرشهر و دیگر مسئولین برگزار شد.

اشتراک گذاری
09 شهریور 1401
215 بازدید
کد مطلب : 16781

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، آیین افتتاح پروژه‌های بخش کهریزک به مناسبت هفته دولت با حضور منصوری استاندار تهران، زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، برادری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران، محمدی مدیرکل دامپزشکی استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، بابایی بخشدار کهریزک، معینی رئیس شورای اسلامی بخش، کلهر شهردار کهریزک، قضاتلو شهردار باقرشهر و دیگر مسئولین برگزار شد.

بابایی بخشدار کهریزک در حاشیه افتتاح پروژه‌های بخش کهریزک بیان داشت: سهم بخش کهریزک در هفته دولت ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۸۶ میلیارد تومان بود، که عمده این پروژه‌ها در جهت بهبود زیرساخت‌های رفاهی و امنیت محورهای مواصلاتی بوده است.

بابایی ادامه داد: در همین راستا با حضور استاندار تهران و دیگر مسئولان حاضر امروز دو پروژه شاخص بخش کهریزک شامل شهر پروتئین تهران شباهنگ، فاز ۲ سردخانه شباهنگ و طرح آبرسانی و ارتقاء کمی و کیفی آب شرب کهریزک به ترتیب کلنگ زنی شده و به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.