گزارش تصویری|حضور بخشدار کهریزک در مراسم سالروز ورود حضرت امام(ره) به حرم سیدالکریم در سال ۵۷
همزمان با هشتمین روز از ایامالله دهه فجر یاد و خاطره تشرّف امام راحل در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور مسئولان گرامی داشته شد.
اشتراک گذاری
19 بهمن 1399
176 بازدید
کد مطلب : 6601
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، همزمان با هشتمین روز از ایامالله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره تشرّف امام راحل در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در ۱۹ بهمنماه ۵۷ و زیارت آن امام همام، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران، امین بابایی بخشدار کهریزک و دیگر مسئولان در حرم مبارک حضرت عبدالعظیم(ع) حضور پیدا کردند.





انتهای پیام/
این مطلب بدون برچسب می باشد.




