آخرین اخبار

گزارش تصویری|حضور بخشدار کهریزک در مراسم سالروز ورود حضرت امام(ره) به حرم سیدالکریم در سال ۵۷

همزمان با هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر یاد و خاطره تشرّف امام راحل در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور مسئولان گرامی داشته شد.

اشتراک گذاری
19 بهمن 1399
176 بازدید
کد مطلب : 6601

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، همزمان با هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره تشرّف امام راحل در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در ۱۹ بهمن‌ماه ۵۷ و زیارت آن امام همام، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران، امین بابایی بخشدار کهریزک و دیگر مسئولان در حرم مبارک حضرت عبدالعظیم(ع) حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.