کشف حدود ۱ تن آلایش دامی در درسن آباد
طبق گزارشات واصله به بازرسی بخشداری کهریزک مبنی بر اقدام سردخانهای غیرمجاز در روستای درسن آباد به انتقال آلایشات دامی از کشتارگاه به سردخانه و فروش آن به رستورانهای منطقه تیم بازرسی بخشداری کهریزک به محل اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، طبق گزارشات واصله به بازرسی بخشداری کهریزک مبنی بر اقدام سردخانهای غیرمجاز در روستای درسن آباد به انتقال آلایشات دامی از کشتارگاه به سردخانه و فروش آن به رستورانهای منطقه تیم بازرسی بخشداری کهریزک به محل اعزام شدند.
این واحد متخلف حدود ۱ تن آلایشات دامی و گوشت فاقد هویت در سردخانه خود نگهداری میکرد که با حضور عوامل بخشداری کهریزک، اداره دامپزشکی و اداره صنعت و معدن پلمپ شده و پرونده تخلف آن تحت پیگرد و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
انتهای پیام /*
این مطلب بدون برچسب می باشد.












