پیام تبریک بخشدار کهریزک به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی؛ استفاده از ظرفیت های تشکل های مدنی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در بخش کهریزک ضروری است
امین بابایی به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی پیام تبریکی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:
️مشارکت های مردمی لازمه امر توسعه در هر جامعه ای است و بدون آن توسعه ممکن نیست، در این میان ضرورت تشکل گرایی برای تحقق مطالبات گروه های مختلف اجتماعی نیز بر کسی پوشیده نیست. در دنیای امروز سمن ها نقش های موثری برای بهبود کیفیت زندگی به عهده دارند.
️کارکرد سازمانهای مردم نهاد، اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی، جلب مشارکت مردمی، جذب سرمایه ها و منابع کوچک مردمی، تقویت و گسترش هماهنگی بین دولت و مردم، گسترش نظارت عمومی، ارزیابی فعالیت ها، افزایش بهره وری در استفاده از منابع و هنجارسازی است که این سازمان ها به عنوان نهادهای مردم محور و مشارکت گرا می توانند نقش مهم و کلیدی را در زمینه فرآیند توسعه ایفا کنند.
️در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان، راه برون رفت کشور از گردنه سخت کنونی و توسعه آن توجه بیشتر به جوانان و کاهش بار مسئولیت از شانه های دولت و واگذاری امور به سمن ها است، چراکه سمن ها به عنوان تشکل های دارای مجوز و ساختارمند، بهترین عرصه برای واگذاری امور مردمی به جوانان است.
️اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به همه فعالان اجتماعی، تشکلها و سازمانهای مردمنهاد، خیرین نیکاندیش و همچنین فعالان این عرصه، از فعالیت و تلاشهای خالصانه همه آنها در توانمندسازی جامعه و کاهش آسیبها و معضلات اجتماعی قدردانی میکنم و امیدوارم از طریق تعامل سازنده میان دولت و تشکلهای مردمی بتوان زمینه را برای نقشآفرینی بیشتر سمنها و مشارکت مردم در پیشبرد امور فراهم کرد.
امین بابایی
بخشدار کهریزک
این مطلب بدون برچسب می باشد.





دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.