جلسه شورای اسلامی با تعدادی از معتمدین و اعضا شورای و دهیار دوره پنجم روستای قمصر
اعضا شورای اسلامی دوره ششم روستای قمصر در نشستی صمیمانه با تعدادی از معتمدین روستا و اعضا شورای اسلامی و دهیار دوره پنجم دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، صبح امروز اعضای شورای اسلامی و سرپرست دهیاری در نشستی صمیمانه با تعدادی از معتمدین روستا و اعضای شورا و دهیار دوره پنجم دیدار کردند و به پاس زحمات و تلاشهای فراوان از اعضای شورای اسلامی و دهیار دوره پنجم تجلیل نمودند.
علی عزیزی رئیس شورای اسلامی قمصر در حاشیه این نشست صمیمانه، ضمن تسلیت بهمناسبت ایام سوگواری اباعبدالله(ع) و یارانش گفت: این آیین بهانه و فرصتی است برای دیدار با بزرگان و معتمدین روستای قمصر و تکریم، پاسداشت و قدرشناسی از زحمات همه عزیزانی که در سنگر شورای اسلامی دوره پنجم، برای توسعه و ارتقای این روستا از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردند.
وی در ادامه افزود: اعضای جدید شورای اسلامی قمصر همواره در این دوره به یاری و راهنمایی شما عزیزان بیش از پیش نیاز دارند؛ ان شاءالله که بتوانیم از رهنمودهای شما بزرگواران استفاده کنیم وبا همکاری هم روستایی آباد بسازیم.
بهرام لک سرپرست دهیاری نیز در حاشیه این نشست ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و خیر مقدم به حاضرین در جلسه بیان داشت: خدمت اعضای دوره ششم شورای اسلامی روستا تبریک عرض میکنم و همچنین از زحمات اعضای شورا و دهیار دوره پنجم که در عرصه عمران و آبادانی روستا تلاش نمودهاند قدردانی میکنم .
لک افزود: با وجود اینکه عضویت در شورا زحمات زیادی به همراه دارد اما منتخبان با احساس مسئولیت و در راستای لبیک به دعوت مقام معظم رهبری مشارکت کردند. بنده نیز از هیچ کمکی در راستای کمک به اعضای شورا دریغ نمیکنم و افتخار میکنم که در کنار دیگر اعضای دورهی ششم هستم.
در بخش پایانی این نشست صمیمانه با اهدا لوح سپاس از اعضای شورای اسلامی و دهیار دوره پنجم تجلیل و قدردانی شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.





