پیام تسلیت بخشدار کهریزک در پی درگذشت خیر نیکوکار، شادروان عبداله اولیاء شیرازی
امین بابایی بخشدار کهریزک با انتشار پیامی درگذشت خیرنیکوکار شادروان عبداله اولیاء شیرازی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی بخشدار کهریزک با انتشار پیامی درگذشت خیرنیکوکار شادروان عبداله اولیاء شیرازی را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
انا لله و انا الیه راجعون، خبر در گذشت خیر نیکوکار و نامآشنای بخش کهریزک، شادروان عبداله اولیاء شیرازی که منشأ خیرات و برکات بسیاری در زمان حیات خود بوده و مردم همچنان از ثمرات آن بهرهمند هستند، موجب تألم و تأثر شد.
اینجانب درگذشت غمبار ایشان را به محضر خانواده محترم تسلیت و تعزیت گفته، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی را طلب میکنم و برای بستگان و بازماندگان محترم، صبری جمیل و اجری جزیل خواستارم.
امین بابایی
بخشدار کهریزک
این مطلب بدون برچسب می باشد.




