برگزاری همایش تبیین حماسه حضور به میزبانی شهرداری کهریزک
روز گذشته همایش تبیین حماسه حضور با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری، با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزارشد.
اشتراک گذاری
02 بهمن 1402
170 بازدید
کد مطلب : 19961
به گزارش روابطعمومی بخشداری کهریزک، روز گذشته همایش تبیین حماسه حضور با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری، با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزارشد.
در این همایش که با محوریت ستاد انتخابات شهرستان ری و به میزبانی شهرداری کهریزک تشکیل شد، حسین گراوند سرپرست بخشداری کهریزک، شهرداران باقرشهر و کهریزک، دهیاران، اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات بخش کهریزک نیز حضور داشتند./






