برگزاری مانور انتخابات بخش کهریزک
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی ستاد فرعی انتخابات بخش کهریزک، صبح امروز اولین مرحله مانور سراسری انتخابات بخش کهریزک برگزار و سرپرست بخشداری از فرایند اجرای این مانور بازدید کرد. مسئول کمیته فناوری و اطلاعات انتخابات بخش کهریزک پیرامون برگزاری این مانور اعلام داشت: با توجه به پیشرو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای […]
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی ستاد فرعی انتخابات بخش کهریزک، صبح امروز اولین مرحله مانور سراسری انتخابات بخش کهریزک برگزار و سرپرست بخشداری از فرایند اجرای این مانور بازدید کرد.
مسئول کمیته فناوری و اطلاعات انتخابات بخش کهریزک پیرامون برگزاری این مانور اعلام داشت: با توجه به پیشرو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سال جاری، صبح امروز پنجشنبه ۱۲ بهمنماه ، اولین مرحله مانور انتخابات بخش کهریزک همزمان با سراسر کشور در محل بخشداری برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این مانور، سنجش دستگاههای احراز هویت الکترونیکی و آنتندهی آنها، نحوه انجام استعلامات آنلاین و ارتباط بین دستگاهها و سامانه جامع انتخابات و رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری در راستای برگزاری هرچه پرشورتر التتخابات بودهاست.
این مطلب بدون برچسب می باشد.



