برگزاری جلسه پیگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بخش کهریزک
جلسه پیگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بخش کهریزک به ریاست امین بابایی بخشدار کهریزک و با حضور کلهر رئیس شورای بخش، سیفی مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان ری، معرب مسئول امور عمرانی بخشداری کهریزک، شیریزاده مسئول دفتر فنی بخشداری و کلیه روسای بخش و شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، جلسه پیگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بخش کهریزک به ریاست امین بابایی بخشدار کهریزک و با حضور کلهر رئیس شورای بخش، سیفی مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان ری، معرب مسئول امور عمرانی بخشداری کهریزک، شیریزاده مسئول دفتر فنی بخشداری و کلیه روسای بخش و شهرستان برگزار شد.
در این جلسه موضاعاتی همچون آمادگی برای فرارسیدن فصل سرما، لایروبی نهرها و رودخانه کن، بررسی فرونشست رشته قنوات بخش، گزارش دستگاههای مختلف از مصوبات جلسه قبل مثل پیگیری شبکه آب و فاضلاب مسکن مهر کهریزک و دیگر موضوعات بحرانی در سطح بخش مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته و راهکار متناسب با آن ارائه شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.










