آخرین اخبار

بخشدار کهریزک: برای بسته های بهداشتی روستاییان بیش از ۳میلیارد ریال هزینه کرده ایم 

[ad_1] بخشدار کهریزک از مردم خواست با رعایت تمام نکات پروتکل های بهداشتی   کمک کنند تا شاهد سیر نزولی بیشتری در شیوع ویروس کرونا باشیم . امین بابایی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح بهداشت عمومی گفت : بهداشت عمومی می تواند ضامن بهداشت فردی مردم باشد . به همین دلیل به همت شوراهای […]

اشتراک گذاری
12 اردیبهشت 1399
476 بازدید
کد مطلب : 642

[ad_1]

بخشدار کهریزک از مردم خواست با رعایت تمام نکات پروتکل های بهداشتی   کمک کنند تا شاهد سیر نزولی بیشتری در شیوع ویروس کرونا باشیم .

امین بابایی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح بهداشت عمومی گفت : بهداشت عمومی می تواند ضامن بهداشت فردی مردم باشد . به همین دلیل به همت شوراهای روستایی و دهیاران بخش ۳میلیارد و ۳۵ میلیون ریال صرفا برای تهیه و توزیع بسته های بهداشتی بین روستاییان هزینه شده است که مورد استقبال مردم نیز بوده است .

بخشدار کهریزک از مردم خواست با رعایت تمام نکات پروتکل های بهداشتی   کمک کنند تا شاهد سیر نزولی بیشتری در شیوع ویروس کرونا باشیم .

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید