با حکم استاندار تهران ،امین بابایی بخشدار کهریزک شد
با حکم محسنی بندپی استاندار تهران، امین بابایی بعنوان بخشدار کهریزک منصوب گردید.وی پیش از این مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران و سرپرست بخشداری کهریزک بود .
اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1399
1247 بازدید
کد مطلب : 1014
با حکم محسنی بندپی استاندار تهران، امین بابایی بعنوان بخشدار کهریزک منصوب گردید.وی پیش از این مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران و سرپرست بخشداری کهریزک بود .
این مطلب بدون برچسب می باشد.





دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.