انهدام شبکه قاچاق سوخت در بخش کهریزک
بخشدار کهریزک از انهدام شبکه قاچاق سوخت در روستای تبایین از توابع بخش کهریزک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی در حاشیه کشف انبار محموله سوخت در روستای تبایین اظهار داشت: در پی اعتراضات مردمی و پیگیری ها و رصد و پایش گسترده عوامل بازرسی بخشداری کهریزک قطعه زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر حاوی مقادیر زیادی سوخت در منطقه مسکونی روستای تبایین کشف شد.
وی بیان کرد: بلافاصله پس از شناسایی ملک مزبور، عوامل بازرسی بخشداری کهریزک به همراه پلیس امنیت اقتصادی و کلانتری ۱۷۰ کهریزک در محل حاضر و ضمن بازدید از محل نگهداری سوخت قاچاق، اقدامات لازم را جهت بازداشت عوامل صورت دادند.
بخشدار کهریزک ضمن هشدار به مفسدین اقتصادی افزود: فعالیتهای مخرب و اخلال گرایانه که باعث آسیب رساندن به اقتصاد کشور شود را به طور دقیق رصد و با هرگونه فعالیت غیرمجاز در این حوزه برخورد جدی خواهد کرد.
بابایی در پایان خاطرنشان کرد: عوامل بازرسی بخشداری کهریزک به همراه عوامل انتظامی و قضایی اجازه نمیدهد قاچاقچیان در هیچ نقطهای از بخش کهریزک احساس امنیت و آرامش کنند.
انتهای پیام/
این مطلب بدون برچسب می باشد.




