آخرین اخبار

انتصاب وحیدحاتم‌زاده بعنوان‌ عضو شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی استان تهران

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، بر اساس حکم صادره از سوی میر محمد غراوی‌ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و رئیس شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی استانداری تهران، وحید حاتم‌زاده بعنوان عضو شورای مذکور منصوب شد. حسین گراوند سرپرست بخشداری کهریزک، انتصاب وحید حاتم‌زاده بعنوان عضو شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی استان […]

اشتراک گذاری
14 بهمن 1402
294 بازدید
کد مطلب : 20142

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، بر اساس حکم صادره از سوی میر محمد غراوی‌ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و رئیس شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی استانداری تهران، وحید حاتم‌زاده بعنوان عضو شورای مذکور منصوب شد.

حسین گراوند سرپرست بخشداری کهریزک، انتصاب وحید حاتم‌زاده بعنوان عضو شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی استان تهران را تبریک گفته و حضور نماینده‌ شایسته و توانمند بخش کهریزک در این شورا را نوید بخش رشد و شکوفایی شهر و روستاها با ارتقای توان علمی مدیریت شهری و روستایی بخش کهریزک دانستند.

📌سیاست گذاری، هدایت و ایجاد وحدت رویه در فرآیند انجام طرح‌های مطالعاتی و فعالیت‌های پژوهشی حوزه‌ی مدیریت شهری و روستایی، نهادینه کردن فرهنگ پژوهش محوری، نظارت عالیه بر امور پژوهشی حوزه‌ی مدیریت شهری و روستایی، از اهم وظایف این شورا به شمار می‌رود.

📌وحید‌ حاتم‌زاده از دهیاران توانمند‌ و خوش‌نام بخش کهریزک است که از سال ۹۸ تاکنون مدیریت روستایی درسن‌آباد را عهده‌دار می‌باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.