آخرین اخبار

آمادگی بخش کهریزک در صورت بروز بحران/ سطح آب رودخانه ها به صورت لحظه ای رصد می شود

بخشدار کهریزک گفت: در راستای تاکیدات معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و تحت تاثیر وقوع سیل در فیروزکوه، تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های بخش کهریزک آمادگی کامل برای مقابله با بحران را داشته و به صورت لحظه‌ای سطح آب رودخانه کن، دیگر آب‌های سطحی و نقاط حادثه‌خیز را کنترل می‌کنند.

اشتراک گذاری
08 مرداد 1401
248 بازدید
کد مطلب : 16107

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی بخشدار کهریزک با اشاره به آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران بخش کهریزک برای مقابله با سیل احتمالی و رصد لحظه به لحظه‌ی سطح آب رودها و آب‌های سطحی در حوزه سرزمینی بخش کهریزک بیان داشت: در راستای تاکیدات معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و تحت تاثیر وقوع سیل در فیروزکوه، تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های بخش کهریزک آمادگی کامل برای مقابله با بحران را داشته و به صورت لحظه‌ای سطح آب رودخانه کن، دیگر آب‌های سطحی و نقاط حادثه‌خیز را کنترل می‌کنند.

بخشدار کهریزک تصریح کرد: براساس مشاهدات میدانی، در حال حاضر هیچ‌گونه نگرانی مبنی بر بروز سیل در بخش کهریزک وجود نداشته و ماشین‌آلات و تجهیزات لجستیک به همراه نیروهای مربوطه در نقاط مورد نظر مستقر می‌باشند.

انسداد خیابان شهید رجایی در صورت وقوع سیل

بابایی در پایان تاکید داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان بخش کهریزک تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و آمادگی در مقابل بحران به کار گرفته اما در صورت بروز بحران احتمالی در محل پل اسماعیل‌آباد امکان انسداد خیابان شهید رجایی برای عبور آب وجود دارد؛ لذا از شهروندان و روستاییان فهیم بخش کهریزک خواستاریم از توقف و اتراق در مسیر رود خصوصا رودخانه کن(روستاهای تبائین، کریم‌آباد، سلمان‌آباد، اسماعیل‌آباد، جهان‌آباد و…) جدا پرهیز نمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.