بخشداری کهریزک » اهم اخبار
کد خبر : 9296
سه شنبه - 29 تیر 1400 - 12:54

بازدید میدانی بخشدار از کشتارگاه‌های دام ‌بخش کهریزک

امین بابایی با همراهی عوامل بازرسی و بهداشت شهرستان ری یک روز قبل از عید سعید قربان از کشتارگاه‌های دام ‌بخش کهریزک بازدید و شیوه نظارت ها را مورد بررسی قرار داد.

بازدید میدانی بخشدار از کشتارگاه‌های دام ‌بخش کهریزک

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، اهمیت فرایند کشتار صحیح دام و سلامت گوشت یکی از موضوعات مهم بهداشتی و شرعی درمیان مردم بخش کهریزک و کل کشور است.

بهداشت، نظارت بر عرضه گوشت از دیر باز موضوع بسیار مهمی بوده و سابقه کشتارگاه‌های صنعتی ایران به ۸۰ سال پیش باز می‌گردد، در واحدهای نگهداری دام با نظارت دام پزشکی، دام‌ها در مقابل بیماری‌های مختلف واکسینه می‌شوند و کشتارگاه‌های صنعتی این مکان را ایجاد کرده که سلامت دام در سفره‌های مردم تامین شود.

با شیوع و اپیدیمی بیماری کرونا ضرورت جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام بسیار با اهمیت و مورد توجه است، چراکه گوشت به دلیل ماهیت مرطوبی که دارد محیط مناسبی برای انتقال ویروس بیماری کرونا است.

در این ارتباط و به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان امروز در بازدیدی امین بابایی بخشدار کهریزک با همراهی عوامل بهداشت و بازرسی شهرستان ری از کشتارگاه‌های صنعتی در خصوص، شیوه انجام ذبح دام و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت عمومی که کشتارگاه ملزم به اجرای آن بوده، مورد بررسی قرار دادند.

 

1 7 | بازدید میدانی بخشدار از کشتارگاه‌های دام ‌بخش کهریزک 2 6 | بازدید میدانی بخشدار از کشتارگاه‌های دام ‌بخش کهریزک 3 6 | بازدید میدانی بخشدار از کشتارگاه‌های دام ‌بخش کهریزک 4 7 | بازدید میدانی بخشدار از کشتارگاه‌های دام ‌بخش کهریزک 5 5 | بازدید میدانی بخشدار از کشتارگاه‌های دام ‌بخش کهریزک