بخشداری کهریزک » اهم اخبار
کد خبر : 9286
چهارشنبه - 23 تیر 1400 - 09:41

دهه ولایت فرصتی برای درک ارزش های ولایی است

بخشدار کهریزک گفت: دهه ولایت فرصت مناسبی است تا ارزش های ولایی را به عنوان یک اصل بنیادی و ماندگار درک کنیم.

دهه ولایت فرصتی برای درک ارزش های ولایی است

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین آغاز هفته عفاف و حجاب را که یکی از مباحث بنیادین و زیرساختی ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تبریک می گویم.

وی گفت: در خصوص موضوع حجاب تاکیدات زیادی داشتیم و به ویژه فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) برای فرهنگ سازی لازم جهت حفظ و صیانت از مقوله عفاف و حجاب باید مورد توجه باشد.

بخشدار کهریزک ادامه داد: موضوع عفاف و حجاب معطوف به بانوان نیست و آقایان نیز باید این مقوله مهم را مدنظر قرار دهند و باید با زیبایی درون خود به ظاهری آراسته نیز برسیم.

بابایی در ادامه تاکید کرد: همه باید با اثربخشی مثبت برای فرهنگ ارزشمندی که بنیان و اصلش به جریان ایدئولوژیک و باورهای اعتقادی و دینی برگرفته از اسلام ناب محمدی است تلاش کنیم.

وی با تبریک پیشاپیش به مناسبت دهه ولایت که از عید قربان تا عید سعید غدیر خم است، گفت: واقعه غدیر در ۱۴ قرن پیش پذیرفته نشد و عدم درک آن واقعه باعث بروز حادثه کربلا شد لذا امیدوارم به مرحله ای از معرفت برسیم که ارزش های ولایی را که یک اصل بنیادی، ماندگار و اثربخش است بپذیریم و در عمل نیز این ولایت پذیری را ثابت کنیم.

 

 

انتهای پیام/