گشت مشترک بازرسی از دامداری‌های روستای گلحصار

گشت مشترک بازرسی از دامداری‌های روستای گلحصار با حضور بابایی بخشدار کهریزک، بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری و بخشداری کهریزک، نمایندگانی از شهرداری باقرشهر، اداره جهاد کشاورزی، محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی شهرستان ری، اداره آب و نیروی انتظامی به منظور شناسایی و برخورد با دامداری‌های متخلف در رابطه با فروش و کشتار غیرمجاز انجام شد.

گشت مشترک بازرسی از دامداری‌های روستای گلحصار

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، گشت مشترک بازرسی از دامداری‌های روستای گلحصار با حضور بابایی بخشدار کهریزک، بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری و بخشداری کهریزک، نمایندگانی از شهرداری باقرشهر، اداره جهاد کشاورزی، محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی شهرستان ری، اداره آب و نیروی انتظامی به منظور شناسایی و برخورد با دامداری‌های متخلف در رابطه با فروش و کشتار غیرمجاز انجام شد.

در این بازدید علاوه بر شناسایی واحدهای متخلف و معرفی جهت اقدام فوق‌العاده قبل از عید قربان، چند حلقه چاه، کوره زغال‌سوزی و انشعابات غیرمجاز شناسایی گردید.

گفتنی است این بازدیدها به طور مداوم در سطح بخش کهریزک صورت گرفته، برخورد با متخلفان به جدیت دنبال خواهد شد و در کنار این گشت مشترک، بازدیدی به اتفاق حاضرین از مجموعه آرین تیس به عمل آمد.