ادارات بخش کهریزک » اهم اخبار » بخشداری کهریزک » فیلم » کهریزک » گل حصار
کد خبر : 12762
یکشنبه - 5 دی 1400 - 11:38

حل مشکلات روستای گلحصار بر اساس اولویت‌بندی

سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در دیدار چهره به چهره با مردم روستای گلحصار اظهار داشت: طی بازدیدهای میدانی و دیدار با مردم مشکلات و مطالباتی احصا شده است که می‌بایست براساس اهمیت موضوع و اویت‌بندی، به این مسائل رسیدگی شود.

حل مشکلات روستای گلحصار بر اساس اولویت‌بندی

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در دیدار چهره به چهره با مردم روستای گلحصار اظهار داشت: طی بازدیدهای میدانی و دیدار با مردم مشکلات و مطالباتی احصا شده است که می‌بایست براساس اهمیت موضوع و اویت‌بندی، به این مسائل رسیدگی شود.

یزدیخواه با اشاره به عدم انجام عقب‌نشینی مسجد حسین ابن علی(ع) بیان داشت: عقب‌نشینی مسجد از اولویت‌هایی است که باتوجه به باریکی معبر و حوادث رخ داده در این محل باید سریعا انجام شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی روستای گلحصار گفت: برخی از مسائل مانند عقب‌نشینی دیوار راه‌آهن شهرری در ابتدای جاده گلحصار می‌بایست با بنیاد مسکن و نهادهای استانی و ملی حل شود تا گلوگاه ورودی گلحصار باز شده و بار ترافیکی این محل کاهش یابد.

وی با توجه به عدم وجود دبیرستان در روستا به عنوان یکی از مطالبات اهالی بیان داشت: لازم است با پیگیری بخشداری از آموزش و پرورش کهریزک آمار دانش‌آموزان دبیرستانی گلحصار به تفکیک رشته به دست آمده و قابلیت تاسیس دبیرستان بررسی شود.

یزدیخواه در پایان اظهار داشت: امکان معرفی نیروی فنی، غیرفنی و جوانان روستا به کارخانجات صنعتی شهرستان وجود داشته و اهالی روستا که جویای کار هستند، درخواست خود را ازائه دهند.