بخشدار کهریزک : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است /حضور در فضای مجازی باید جریان ساز باشد

با حضور دهیاران و مسئولین روابط عمومی دهیاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی بخشداری کهریزک در فضای سایبری و شبکه های مجازی مجاز رونمایی شدند . در این جلسه که با کارگاه آموزشی خبرنویسی نیز همراه بود ، سایت اطلاع رسانی بخشداری کهریزک و کانال های خبری بخشداری در فضاهای مجازی ایتا،‌ سروش، گپ، بله […]

بخشدار کهریزک : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است /حضور در فضای مجازی باید جریان ساز باشد

با حضور دهیاران و مسئولین روابط عمومی دهیاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی بخشداری کهریزک در فضای سایبری و شبکه های مجازی مجاز رونمایی شدند .

در این جلسه که با کارگاه آموزشی خبرنویسی نیز همراه بود ، سایت اطلاع رسانی بخشداری کهریزک و کانال های خبری بخشداری در فضاهای مجازی ایتا،‌ سروش، گپ، بله ،‌اینستاگرام به مدعوین معرفی شد .

همچنین بمنظور بارگذاری اخبار برای دهیاران و روابط عمومی های دهیاریها به ایشان داده شد .

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک در این برنامه ۱۴ دهیاری و مسئولین روابط عمومی آنها با دریافت نام کاربری و رمز عبور می توانند اخبار ادارات خود را در پایگاه اطلاع رسانی و خبری بخش کهریزک بارگذاری کنند.

امین بابایی با اشاره به اصل شفافیت و اطلاع رسانی به مردم در مورد عملکرد مسئولین گفت : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است که انعکاس آن از طریق روابط عمومی ها و با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها صورت       می گیرد .

امروزه رسانه های مجازی همراه و همسوی دیگر رسانه ها، تکنولوژی نوین خبررسانی را به مردم انجام میدهند که طی آن خبر در کوتاه ترین زمان به مخاطب اطلاع رسانی می شود و در کوتاه ترین زمان نیز بازخوردهای آن از طریق ارتباط مردم با ادمین های شبکه ها جمع آوری می شود .

به نظر می رسد شایسته است همانطور که مقام معظم رهبری نیز در مورد فضاهای مجازی تاکید دارند، حضور در فضای مجازی جریان ساز باشد و لازم است این جریان جریانی موافق با اهداف نظام و در راستای پیشبرد سیاست های کلان ملی باشد.

بخشدار کهریزک تامین خوراک خبری این رسانه ها را برعهده روابط عمومی ها دانست و از ایشان خواست با فراگرفتن اصول خبرنویسی و گزارش نویسی در کنار رسانه ها، منتقل کننده عمکلرد مسئولین به مردم باشند .

وی از دهیارها خواست با اهتمام به پوشش خبری اقدامات خود در این پایگاههای خبری ، معرف پتانسیل های روستاهای بخش کهریزک به همه مخاطبان داخلی و خارجی باشند .

وی با اشاره به مراکز صنعتی، کارآفرینی و قابلیت های کشاورزی ابراز امیدواری کرد با معرفی درست کهریزک به زودی شاهد اصلاح نگاه کلان به این منظقه جمعیتی باشیم که آن را بیشتر با معضلات کلانشهر تهران می شناسند تا توانمندی های بالقوه و موفقیت های بالفعل.

گفتنی است دوره خبرنویسی امروز توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا) ارائه شد.

بنا به گزارش ارسالی از روابط عمومی بخشداری کهریزک پایگاه اطلاع رسانی بخشداری کهریزک به نشانی www.salamkahrizak.ir   و نشانی کانال های این بخشداری در شبکه های مجازی @salam_kahrizak است .

4d5cd8e7 d64e 411b a961 cdb50952c9b5 | بخشدار کهریزک : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است /حضور در فضای مجازی باید جریان ساز باشد IMG 3698 | بخشدار کهریزک : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است /حضور در فضای مجازی باید جریان ساز باشد IMG 3660 | بخشدار کهریزک : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است /حضور در فضای مجازی باید جریان ساز باشد IMG 3728 | بخشدار کهریزک : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است /حضور در فضای مجازی باید جریان ساز باشد IMG 3726 | بخشدار کهریزک : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است /حضور در فضای مجازی باید جریان ساز باشد IMG 3720 | بخشدار کهریزک : خبررسانی به مردم یک وظیفه از سوی مسئولین است /حضور در فضای مجازی باید جریان ساز باشد