ادارات بخش کهریزک » اهم اخبار » باقر شهر » بخشداری کهریزک » شهر ها
کد خبر : 10881
دوشنبه - 26 مهر 1400 - 18:27

گشت مشترک بازرسی از عطاری‌های باقرشهر

امین بابایی بخشدار کهریزک در خصوص گشت مشترک صبح امروز از عطاری‌های باقرشهر اظهار داشت: گشت مشترک بازرسین فرمانداری شهرستان ری، بخشداری کهریزک، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، معاونت غذا و دارو و بهداشت محیط از عطاری‌های سطح باقرشهر به منظور پیشگیری و مبارزه با قاچاق دارو و فرآورده‌های دارویی انجام شد.

گشت مشترک بازرسی از عطاری‌های باقرشهر

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی بخشدار کهریزک در خصوص گشت مشترک صبح امروز از عطاری‌های باقرشهر اظهار داشت: گشت مشترک بازرسین فرمانداری شهرستان ری، بخشداری کهریزک، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، معاونت غذا و دارو و بهداشت محیط از عطاری‌های سطح باقرشهر به منظور پیشگیری و مبارزه با قاچاق دارو و فرآورده‌های دارویی انجام شد.

بابایی ضمن اشاره به کنترل و نظارت مستمر بر عطاری‌های بخش کهریزک بیان داشت: در این گشت که از چند عطاری در باقرشهر بازدید به عمل آمد، انواع دارو و قرص غیر مجاز مشتمل بر انواع داروهای چاقی و لاغری، محصولات زیبایی و همچنین داروهای ترک اعتیاد، مخدر، شبه مخدر، غیربهداشتی و تقلبی کشف و ضبط گردید.

بخشدار کهریزک در پایان خاطر نشان کرد: تمامی اقلام مکشوفه از واحدهای متخلف جمع آوری و متصدیان واحدهای مذکور نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.