ادارات بخش کهریزک » اهم اخبار » بخشداری کهریزک » شهر ها » کهریزک
کد خبر : 10716
چهارشنبه - 21 مهر 1400 - 11:10

افتتاح ایستگاه پلیس راهور شهر کهریزک

امین بابایی بخشدار کهریزک گفت: با افتتاح این ایستگاه، خدمات در حوزه بخش برای دسترسی به موقع امورات شهروندان فراهم می‌شود که سرهنگ خادم در تامین زیرساخت‌ها و امکان سنجی این مرکز تلاش‌های زیادی داشتند.

افتتاح ایستگاه پلیس راهور شهر کهریزک

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، ایستگاه پلیس راهور شهر کهریزک با حضور بابابی بخشدار کهریزک، سرهنگ آبرودی فرمانده این ایستگاه، محمدی‌فرد سرپرست شهرداری کهریزک، کلهر رئیس شورای بخش کهریزک و دیگر مسئولین و نیروهای پلیس راهور افتتاح شد.

امین بابایی بخشدار کهریزک در این مراسم اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی را به بزرگ مردانی که پرتو اقتدار، ماندگاری و آرامش را در سطح کشور طنین‌انداز می‌کنند و همه سبزپوشان نیروی انتظامی تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزومندیم این عزیزان رهروان واقعی شهدا باشند و به تأسی از سیره ارزشمند علوی و نبوی در تثبیت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بدرخشند.

وی افزود: از تلاش‌های تمام عزیزان در کلانتری کهریزک و اقدامات ارزشمند آن‌ها برای امنیت منطقه‌ای که همواره تلاش می‌کنند در حوزه خدمت بدرخشند، قدردانی می‌کنم.

بخشدار کهریزک ادامه داد: همچنین از تمام مدیرانی که در حوزه فعالیت خود با صلابت و سلامت در مدیریت شهری به شایستگی با پیگیری های مجدانه خود اتفاقات مثبتی رقم زدند قدردانی کرده و آرزو داریم در همه عرصه‌ها سلامت، با صلابت و پرفروغ باشند.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: با افتتاح این ایستگاه، خدمات در حوزه بخش برای دسترسی به موقع امورات شهروندان فراهم می‌شود که سرهنگ خادم در تامین زیرساخت‌ها و امکان سنجی این مرکز تلاش‌های زیادی داشته و آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان داریم.