کهریزک » اهم اخبار » شهر ها » کهریزک
کد خبر : 10238
چهارشنبه - 31 شهریور 1400 - 23:58

بازدید از کارخانه اسباب‌بازی تازه راه‌اندازی شده با ظرفیت اشتغال ۲۱۰ نفر

حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک و امین بابایی بخشدار کهریزک به اتفاق یک‌دیگر از کارخانه اسباب‌بازی تازه تاسیس در محدوده کهریزک بازدید کردند.

بازدید از کارخانه اسباب‌بازی تازه راه‌اندازی شده با ظرفیت اشتغال ۲۱۰ نفر

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک و امین بابایی بخشدار کهریزک به اتفاق یک‌دیگر از کارخانه اسباب‌بازی تازه تاسیس در محدوده کهریزک بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه‌ی بخش کهریزک در حاشیه این بازدید بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور رفع موانع تولید و نام‌گذاری سال جاری تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بازدید از این مجموعه به منظور حل مشکلات و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر صورت گرفت.

امین بابایی بخشدار کهریزک نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: تلاش ما برداشتن موانع سد راه تولیدکنندگانی است که با وجود مشکلات موجود، کمر همت به خلق محصولات داخلی بسته و موجب اشتغال افراد بومی جویای کار می‌شوند.

بابایی افزود: این کارخانه تولید اسباب‌بازی نیز نیازمند حمایت بوده و خوشبختانه با ره‌اندازی آن ۲۱۰ نیروی بومی و تحت پوشش بهزیستی مشغول به کار خواهند شد.