ادارات بخش کهریزک » اهم اخبار » بخشداری کهریزک » روستا ها » گل حصار
کد خبر : 10078
سه شنبه - 16 شهریور 1400 - 20:39

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم روستای گلحصار/ آزادسازی ۴ هکتار از اراضی کشاورزی

صبح امروز و باحضور امین بابایی بخشدار کهریزک، عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان ری، جهاد کشاورزی شهرستان ری، بخشداری کهریزک و شهرداری باقرشهر تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم روستای گلحصار از توابع بخش کهریزک با دستور قضایی اجرا و طی این اقدام بالغ‌بر ۴ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم روستای گلحصار/ آزادسازی ۴ هکتار از اراضی کشاورزی

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، صبح امروز و باحضور امین بابایی بخشدار کهریزک، عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان ری، جهاد کشاورزی شهرستان ری، بخشداری کهریزک، شهرداری باقرشهر و امور منابع آب ری تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم روستای گلحصار از توابع بخش کهریزک با دستور قضایی اجرا و طی این اقدام بالغ‌بر ۴ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن اشاره به معضل انفجار جمعیت در کهریزک و آسیب‌های فراوان این موضوع برای بخش اظهار داشت: بخش کهریزک به دلیلی وسعت و ظرفیت مناسب برای فعالیت کشاورزی و صنعتی همواره مدنظر برخی افراد سودجو بوده که با زیر پا گذاشتن قانون سعی در ساخت‌وساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت غیرمجاز را داشته‌اند.

بابایی در تشریح اقدامات صورت گرفته با هدف اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی بیان داشت: اقدام صبح امروز در مسیر برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز موجود در حریم روستای گلحصار شکل گرفته و با اجرای ۳۸ حکم قضایی در حضور نماینده دادستان، بالغ‌بر ۴ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه آزادسازی شد.

وی افزود: همچنین در کنار تخریب این ساخت‌وسازها، تعداد ۶ حلقه چاه غیرمجاز توسط نیروهای امور منابع آب ری پر و مسلوب‌المنفعه گردید.

بخشدار کهریزک در پایان ضمن قدردانی از دغدغه‌مندی و دستورات معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و همراهی رئیس محترم حوزه قضایی کهریزک، عوامل نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان ری و بخشداری کهریزک، خاطر نشان کرد: مجموعه بخشداری کهریزک و ارگان‌های دخیل در امر برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی، هیچ‌گونه مماشاتی با ناقضان قانون نداشته و با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز به بهانه‌های گوناگون به شدّت برخورد خواهد شد.

IMG 8835 Copy | تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم روستای گلحصار/ آزادسازی 4 هکتار از اراضی کشاورزی

 

انتهای پیام/